Każda z nas marzy, by mieć piękny, płaski brzuch bez fałdek.Każda z nad odchudza się właśnie z tego względu. Bo kto z nas nie przeglądał kolorowych magazynów..? A może jesteś już płaska ale chcesz dodatkowo spłaszczyć brzuch? W tym wpisie dowiesz się wszystkiego o diecie na płaski brzuch.

Dieta na płaski brzuch- zasady

Teoretycznie dieta na płaski brzuch jest prosta. Twoim wrogiem powinny stać się potrawy wzdymające i sól. Jednak to nie wszystko. Powinnaś przede wszystkim:

– pić dużo niegazowanej wody

– pilnować, by odstępy między posiłkami nie były dłuższe niż 4 godziny

– unikać wzdymających potraw

– unikać soli

– jeść 4 małe posiłki dziennie

– przestać się stresować

– nie stosować głodówek

Zobacz także: Triki na płaski brzuch

Co jeść, by mieć płaski brzuch?

Jabłka, bo mają w sobie dużo pektyn, a to sprawia, że jelita dużo lepiej pracują.

Siemię lniane niech od dziś stanie się Twoim sprzymierzeńcem, gdyż zapobiega zaparciom. Dodaj do muesli codziennie a pozbędziesz się zaparć. Nabiał i to tylko chudy.

Źródło wapnia i podstawowy budulec mięśni. Zjadany przed snem pobudzi Twoje trawienie. Przeproś się z cukinią i sałatą i dodawaj je do obiadu. Są niskokaloryczne, zawierają jedynie 15 kcal. Orzechy chronią przed stresem. Tylko uważaj, bo orzechy są bardzo kaloryczne.

Walczyć z pokusami…

Walczyć z pokusami musisz niestety na każdej diecie. Nie załamuj się jednak- w walce pomogą Ci: suszone śliwki i morele; które możesz jeść bez przerwy

Gorzka czekolada; pomoże w chwilach załamania a i zawiera magnez, który zmniejsza podatność na stres

  • Słodzik zastąpi Ci cukier, więc śmiało możesz wsypać go do herbaty
  • Arbuz; w końcu mamy lato. Składa się z wody.
Przeczytaj takżę:  Dieta kapuściana zasady

A gdy dopadnie Cię naprawdę wilczy głód, chrup marchewkę. Pamiętaj o regularnym treningu.