Każda z nas o nim marzy, każda z nas chce go mieć. Tyle, że żeby go mieć, potrzebujesz przestrzegać kilku zasad. Po pierwsze powinnaś zmienić swój sposób żywienia.

W Internecie jest dużo diet na płaski brzuch, ale oprócz diety i picia 2 litrów niegazowanej wody dziennie ( o czym pewnie wiesz) są jeszcze triki, dzięki którym Twój brzuch będzie wydawał się płaski.

1. Liczba posiłków

Jeśli chcesz schudnąć to musisz zwiększać ilość posiłków. Przeglądając menu każdej diety natkniesz się na 4 posiłki, więc coś musi w tym być.

Przeczytaj także: Co jeść aby schudnąć 10 kg

2. Przestań obsesyjnie liczyć kalorie

Nic się nie stanie, gdy raz na jakiś czas pozwolisz sobie na odstępstwo lub zjesz ciastko. Poczujesz się lepiej.

3. Błonnik

Błonnik niech od dziś stanie się Twoim sprzymierzeńcem w walce o płaski brzuch. Działa jak miotełka dla jelit, więc dzięki temu pozbywasz się zaparć.

4. Unikaj gazowanych napojów

Gazowane napoje to zło. Są wzdymające. Będziesz po nich jak balon.

5. Pij jogurty z żywymi kulturami bakterii

One też pomogą Ci w walce. Pij je jeśli tylko możesz.

5. Stosuj wspomaganie

W walce o płaski brzuch pomogą Ci balsamy. Stosuj balsamy wspomagające spalanie tłuszczu i jednocześnie modelujące brzuch.Znajdziesz je w każdej drogerii.

Zobacz także: Jak uzyskać płaski brzuch?

6. Wciągaj brzuch

Może to dziwnie zabrzmi, ale masz po prostu zwiotczałe mięśnie ukryte pod warstwą tłuszczu. Kiedy już choć trochę pozbędziesz się tego nadmiaru, wciągaj brzuch. Pobudzisz do pracy jego mięśnie, które są odpowiedzialne za płaski brzuch.