Często zastanawiamy się, co pić po treningu, po ćwiczeniach i bez namysłu sięgamy po napoje proteinowe. Czy aby na pewno?  Wiadomym przecież jest, że po wysiłku fizycznym organizm najbardziej potrzebuje białka i aminokwasów, więc to samo co suplementy i napoje proteinowe dostarczy nam mleko czekoladowe.

Nie tylko trening wpływa na Twoją sylwetkę. Wpływ na nią ma także to, co jesz i pijesz, również podczas treningu. Wiadomym przecież jest, że po wysiłku fizycznym, organizm najbardziej potrzebuje białka i aminokwasów. Dlatego zanim sięgniesz po proteinowe napoje i batony ze sklepowej półki, sprawdź, czy mleko czekoladowe nie jest dobrym rozwiązaniem. 

Zobacz także:Mleko czekoladowe przepis

Mleko czekoladowe a dieta

Mleko czekoladowe do niedawna kojarzyło się z wysokokalorycznym napojem dla dzieci. Okazuje się, że mleko czekoladowe jest napojem nie tylko dla dzieci i sportowców, ale i dla każdego z nas. Z powodzeniem możemy zastąpić nim II śniadanie lub podwieczorek.

Mleko czekoladowe a ćwiczenia

Jeszcze lepiej zrobimy, gdy zabierzemy kartonik mleka na siłownię i wypijemy go po skończonym treningu, kiedy mięśnie potrzebują regeneracji.

Losowo wybranych temat: Zwalczanie cellulitu

Mleko czekoladowe zawiera aminokwasy– niezbędne do odbudowania tkanki mięśniowej i węglowodany,które są niezbędne do utrzymania prawidłowego poziomu cukru we krwi. To, które znajdziemy na półce w sklepie jest produkowane z mleka 2% ; sami więc możemy zrobić domową wersję z odtłuszczonym mlekiem i zabrać na siłownię.