Jak nie czuć głodu? Na szczęście tego pytania nie trzeba zadawać nawet bardzo szczupłym modelkom.

Jesteś  na diecie a mimo to, nie potrafisz nad sobą zapanować i czujesz, że mogłabyś zjeść wszystko co tylko znajduje się w zasięgu? To dobrze się składa, bo ten artykuł powstanie właśnie dla Ciebie.

  1. Dokładnie przeżuj jedzenie

Czy wiesz, że sygnał do mózgu, że jesteś najedzona, trafia dopiero po 20 minutach od ostatniego kęsa? Tak, zatem warto poczekać 20 minut, zanim sięgniesz po coś jeszcze. Gwarantuję, że po 20 minutach nie zachce Ci się jeść i nie zjesz więcej.

Nie jedz, przed komputerem

Często się zdarza, że aby ” zabić czas”jednocześnie siedzisz przed komputerem z paczką chipsów. Jest to największy błąd jaki możesz popełnić w procesie odchudzania. Podczas posiłku powinnaś skupić się tylko i wyłącznie na spożywaniu.

Kiedy jesz, wyłącz komputer

Czemu to takie ważne? Dlatego, że dla Twojej sylwetki ważna jest celebracja i spokojnie zjedzenie posiłku.To skomplikowane…

Nie rób zakupów na głodnego

Zwłaszcza spożywczych! Pamiętaj, że choćby nie wiem co się działo, nie możesz wyjść głodna na zakupy, bo  kupisz więcej przekąsek niż powinnaś. A potem płacz…

Wyobrażaj sobie, że jesz dużą pizzę…

To trochę dziwnie zabrzmi, ale kiedy oczekujesz posiłku, wyobraź sobie, że już go jesz. Jest duże prawdopodobieństwo, że wcale tego wszystkiego nie zjesz i zabierzesz do domu traktując jako podwieczorek.

Kontrola

Dzienniczek to podstawa! Jeśli chcesz schudnąć, zapisuj wszystko to, co jadłaś w ciągu dnia nie licząc przy tym kalorii. Dlaczego w takim razie masz chcieć to robić? Działając w taki sposób, łatwiej Ci będzie kontrolować pory posiłków i zauważysz, że porcje się zmniejszają.