Niezależnie od tego, czy aktualnie jesteśmy na diecie czy też nie, sen z powiek spędza nam pytanie:

Co jeść między posiłkami by nie narobić szkody figurze?

Przedstawiamy listę produktów, które możesz jeść bez wyrzutów sumienia!


Zobacz także:Dlaczego nie mogę schudnąć?

1.Seler

Na tej liście oczywiście nie mogło zabraknąć przekąski, jaką jest seler. Ma tylko 16 kcal w 100 gramach a ponadto odtruwa organizm, ułatwia trawienie, ma w sobie wiele cennych witamin i moczopędne działanie. Dopóki będziesz go jadła, możesz być pewna, że nie zabraknie Ci takich witamin jak: witamina C, witamina PP, kwasu foliowego, potasu, fosforu, cynku,wapnia, witamin z grupy B.

2.Marchew

Czemu akurat marchew? To proste– marchew ma tylko 27 kcal w 100 gramach. Zajadając marchewkę, możesz być spokojna o wzrok i cerę. Dostarcza witamin z A E K i C PP i z grupy B a także wapnia, żelaza, cynku, potasu i miedzi.

  1. Ogórki

W 100 gramach ogórków jest 13 kcal. Ogórki też są bardzo pomocne jeśli masz zakwaszony organizm. Być może nie wiedziałaś, ale ogórki wzmacniają krzepliwość krwi a także pomagają szybciej strawić zjedzony posiłek. To bogactwo witaminy K. Zajadając ogórki (czy to ogórki zielone czy kiszone) dostarczysz organizmowi także potasu, wapnia i fosforu.

  1. Pomidorki cherry

Pomidorki cherry możesz jeść do woli. W 100 gramach to tylko 13 kcal. W dodatku pomidorki zawierają dużo beta-karotenu,witaminy C, E i PP. Wykazują działanie moczopędne i działają  przeciwko miażdżycy.  Pomidorki cherry to także wapń, magnez i żelazo. Zamiast po preparaty magnezowe sięgnij po pomidorki cherry!

Losowo wybrany temat: Ranking środków wybielających zęby

  1. Kalafior

100 gram kalafiora dostarczy 22 kcal. Dobre na przeziębienie i na obniżoną odporność. To także dobre rozwiązanie, kiedy chcemy zapobiec wszelakim nowotworom albo odtruć organizm. Źródło witamin z grupy B, K, C, potasu, miedzi, fosforu, magnezu i wapnia.

  1. Musli
Przeczytaj takżę:  Trizer spalacz tłuszczu opinie

Dobrym rozwiązaniem będzie także musli (najlepiej to bez cukru). Jego 3 łyżki dostarczą 107 kcal. Źródło wielu składników mineralnych takich jak: kwas foliowy, magnez i potas. No i błonnika.